Galeria Pomost - 15 lat

Galeria Pomost - 15 lat
ważne wyróżnienie

Galeria Pomost realizuje swoje zadania przy wsparciu finansowym Miasta Lublin

Galeria Pomost realizuje swoje zadania przy wsparciu finansowym Miasta Lublin

przyjaciele galerii pomost

  • http://wip-studio.pl/
  • http://www.paweladamiec.pl/
  • http://kornet.art.pl/

rekomendacje:


https://geniusz-fotografii.blogspot.com/p/blog-page.html

Szukaj na tym blogu

wtorek, 22 czerwca 2021

DIALOG CIENIA ZE ŚWIATŁEM Paweł Snopek

 

 

 

Pawła poznałam kilka lat temu na spotkaniach fotograficznych. Sporo czasu spędzaliśmy na wspólnym fotografowaniu, dzięki czemu mogłam zobaczyć w jaki sposób łapie w kadr pozornie zwyczajne miejsca, ludzi, sytuacje. Potrafi pokazać piękno, delikatność, ulotność czy to w krajobrazie, czy w portrecie. Lekkość z jaką porusza się pomiędzy światłem a cieniem jest nie lada umiejętnością. Jest to artysta wszechstronnie uzdolniony, wrażliwy ale również bardzo skromny. Jestem przekonana że zaprezentowane na wystawie prace przybliżą Wam twórczość Pawła.

        Serdecznie polecam.

                                                                    Agnieszka Gontarska

 

DIALOG CIENIA ZE ŚWIATŁEM

 

Odkąd pamiętam, zawsze podziwiałem umiejętność odzwierciedlania rzeczywistości technikami plastycznymi. Budowanie od podstaw obrazu, zachowując: proporcje, głębię, kontrast, przestrzenność, to było coś fascynującego. I tak zaczęła się przygoda z farbami, które nijak nie chciały trzymać się granic szkicu, ale pozwalały na dużą swobodę.  Mimo wszystko  ten proces tworzenia obrazu nagle się zatrzymał. Po długiej przerwie wkradła się grafika komputerowa, która na szczęście nie wygrała z etapem kolejnym, czyli szkicem. Ołówek zagościł na dłużej i to on rozpoczął temat portretu, który trwa do dzisiaj.

Od kilkunastu lat płótnem jest światłoczuła matryca aparatu. A zawdzięczam to bratu, który nauczył mnie wszystkiego, co  pozwala  nie tylko na odzwierciadlanie rzeczywistości, ale też na tworzenie własnych obrazów.

Aktualnie fotografia zajmuje mi każdą wolną chwilę. Nie zamykam się na żadne tematy. Krajobraz, reportaż, fotografia sytuacyjna. Jednak na pierwszym miejscu pozostaje portret.
Dzięki fotografii poznałem wspaniałych ludzi z którymi dzielę się swoją pasją i od kilku lat stanowimy zgraną grupę ludzi wymieniających się własnymi doświadczeniami.

Fascynacja kontrastem oraz poszukiwanie własnego stylu to składowe mojej debiutanckiej wystawy. Kilkanaście portretów, które określają moje spojrzenie na świat poprzez obiektyw aparatu. Światło i cień określające swoje granice w kadrach.

                                                                        Paweł Snopek

 prace

 






 wernisaż

foto Tomasz Bosiacki

 






 foto Piotr Jaruga















 

 

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz